> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Bokat och klart!

Kommentarer (0)

2009-12-10 @ 18:58:53

Tja!

Bokade precis New Moon biljetter tills på lördag =) Och Avatar biljetter till nästa Lördag =) Wihi kul med bio och det kommer bli första gången jag kollar på en 3D film på bio . Nu sitter jag och väntar på att mina föräldrar ska komma med en kasse med mat till mig! Håller på och lagar en god pasta rätt också som jag själv har kommit på =) Lägger upp receptet lite senare . Sitter också med min lilla bebis haha .. hon är en duktig och redig bebis som gillar att läsa böcker haha
Okej hon kanske inte läser boken men men..
Bli gärna medlem i

http://gratisbio.se/?RecruiterID=255339

Ska fortsätta med min matlagning =)
Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback