> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lunes

Kommentarer (0)

2012-02-06 @ 20:20:29

Hej hej era små fisar! Hur mår ni idag? Här är det toppen! Idag så startade jag min dag med att kämpa med att få upp Isolde ! Sedan så lämnade jag henne 7:10 och efter det gick jag till mitt jobb :) Jobbade från 7-15 och efter det så hämtade jag min lilla ängel ! När vi kom hem så började jag städa och efter det så lagade jag mat till idag och imorgon.. duktig tjej! haha.. Efter allt så tog jag en ansiktsmask för att koppla av lite och så tog jag en skön dusch! Hade ansiktsmasken på i 25min :) Sedan smörjde jag in mig med min nya kokos kräm som kommer från the body shop.. så jag luktar helt underbart! haha . Aya nu ska jag faktist ta och fixa mig en kopp te och äta två mackor.. sedan blir det att nanna kudde för jag ska upp vid 6-tiden. Ska jobba från 7:30-13:30 sedan så ska jag till läkaren i backa! Nog om tjat .. här kommer lite bilder :) Ha deg underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback