> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Levande ljus + Mys

Kommentarer (0)

2011-12-11 @ 16:54:17

Hej hej igen ! Det känns så skönt att sitta här påmin soffa och bara njuta av att jag har städat och gjort det mysigt här hemma :) Richard fick sova middag när han kom hem och så lagade jag och Isolde mat till han som han kan ta med sig imorgon :) när han kom hem så fick han ett stekt ägg med bacon och champinjoner + smörgås och sen så dröjde det inte länge tills jag hörde lite snark :p haha . Hur som helst så lagade jag och Isolde hemma gjord potatismos med entrecote till och stekta champinjoner :) gott ! Imorgon hade jag tänkt att ta med Isolde till simhallen för att öva på att simma lite och flyta . Sen får jag ta en fika med henne i deras goda café som dem har :) man får passa på att hitta på saker med sitt barn när man är ledig.. Sen jobbar jag på söndag igen och hela nästa vecka så då kanske man inte direkt orkar att åka och bada :p Igår så om min svärmors julklapp oxå :) hoppas att hon blir glad. Så nu är jag klar med alla julklappar förutom Isoldes men det blir inte så svårt att köpa julklapp till henne.. Det är väl bara att åka till nån leksaksaffär. Här kommer lite bilder från tiden då jag inte har bloggat och så kommer Isoldes dagisfoto <3 Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback