> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lucia <3

Kommentarer (0)

2011-12-13 @ 16:45:18

Hej hej era små sockertoppar! Jag har haft lite problem med min blogg :/ jag har inte kunnat lägga upp någon blogg alls.. Skumt! Hur som helst så är det Lucia idag och min lilla flicka var en pepparkaka <3 kläderna har hon fått av sin morbror :) Isolde har nog världens bästa morbror.. Han är så snäll o go mot Isolde.. Det är så fint att se :) idag så kom Isoldes farmor, mormor o morbror för att se henne på dagiset:) tack för att ni kom ! Lucia tåget började klockan 7 på morgonen :p Jag har hämtat ut lite julklappar idag oxå och nu har jag precis ätit. Jag har handlat hem mat oxå och lite mys till ikväll till mig o Isolde :) Richard jobbar natt hela denna veckan :( Buuuu! Vi blev bjudna till ett kalas nu på lördag :) det är en 5-års kalas så det kommer bli kul! Bjuder på lite bilder från idag . Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback