> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Slut på veckan

Kommentarer (0)

2012-02-05 @ 21:10:59

Hej hej !
Hur står det till hos er? Här är det toppen =) Idag så har jag jobbat och sedan när jag kom hem så fick jag middag av min älskling =) Det blev kött med klyftpotatis, sås o majskolv till.. Mmm! =) Igår så var vi i åbybadet och hade det skoj med Elias och hans pappa . Efter det så åt vi på macdonalds. Jag köpte två par skor i veckan oxå som jag är jätte nöjd med :D Sedan så har jag bara tränat, jobbat och fikat innr i stan hihi.. Här kommer massa med bilder..Ha en underbar dag <3
image description
image description
image description
image description
Mina nya skor =)
image description
image description
image description
image description
Isolde och Elias <3
image description
image description
image description
Isolde med sin morfar <3
image description
Från min födelsedag :
Yeeeey! Min nya tassimo maskin som jag fick av mina svärföräldrar <3 Osså fick jag massa med kaplsar till oxå.. ni är för underbara !
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
Denna har jag oxå fått av Rickys föräldrar.. och den är jag oxå kär i ! Använder den varje dag <3
image description
Av min syster och hennes sambo så fick jag en jätte fin tröja och en stor peng =) Tack till alla fina presenter som jag fick på min födelsedag <3 Jag fick tre jätte goda krämer + en vin flaska av dk o hans syster! =) Av melody så fick jag en jätte fin ljus "lykta" med ett lila ljus i =) Av min bror så fick jag en lemocello ?! STAVNING någon ? haha .. Och av min älskling så fick jag en fin middag och ett par guld örhänge med hjärta på =) Tack alla ni fina människor <3
Avslutar med en bild på min extrem starka flicka <3 haha :

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback