> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Nya tag

Kommentarer (0)

2012-01-29 @ 13:22:16

Hej hej era små monster! Hur mår ni ? Här är det bra. Har bokat in mig på body combat idag.. jag har inte tränat sedan vi åkte till Italien så jag undrar om jag kommer överleva detta : P Jag tänkte börja med att jogga i 10min sen stretcha och efter det så tänkte jag köra lite ben, mage och rumpa och efter det blir det body combat .. kommer vara helt död imorgon men man måste ju börja någonstans :p Ska göra en mat schema och en tränings schema så jag hoppas att jag följer dem. Aya mina kära nu ska jag ta och packa min träningsväska .. skriver ett inlägg lite senare och visar lite bilder från min 23-års dag ! Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback