> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Snö :)

Kommentarer (0)

2011-12-06 @ 19:17:05

Hej hej era sötsaker!! Vad har ni för er? Själv så sitter jag och tar det lugnt. Idag så har jag jobbat från 8:30-15:30 och sedan åkte jag till el giganten. Jag är jätte glad :D Fick hjälp av en som jobbade på el giganten och han visade mig lite saker som man kan göra med sin iPad :) han måste ha tyckt att jag var helt pantad för jag kan verkligen ingenting om den .. Ställde nog lite "dumma" frågor haha.. Men inga frågor är dumma.. Visst? Haha. Juste idag när vi öppnade ytterdörren och såg att det hade kommit snö så fick jag höra detta av min dotter : - Woooooooooow!! Mamma titta!!! Helt glad :) haha så nu är jag oxå glad att vi har lite snö :) det är ju väldigt mysigt med snö trots allt.. Tills slasket kommer iförsig :p Aja mina sötnosar nu ska jag inte tjata mera.. Ska ta och äta lite kycklingsallad som jag lagade när jag kom hem :) sedan blir det promenad med min underbara Tequila <3 Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback