> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbara jul !

Kommentarer (0)

2011-12-25 @ 13:16:51

Hej hej alla underbara ! Jag vill önska er alla en riktig god jul och ett gott nytt år <3 igår så började jag min dag med att börja jobba i backa kl 7 sedan så kom mina underbara svärföräldrar och hämtade mig när jag slutade och så började firandet med en gång hemma hos oss <3 fick ta en snabb dusch och en snabb sminkning och så var jag igång :) vid 17-tiden blev vi körda upp till mina föräldrar och där åt vi en god middag med mina föräldrar och mina syskon.. det var bara en som fattades och det var min store bror <3 Du var saknad igår <3 :( Allt var så mysigt och fint .. så jag kan glatt säga att jag har haft en underbar jul med mina kära <3 visar presenterna vid någon annan tillfälle.. här kommer lite bilder från igår . Ha en god fortsättning och ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback