> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Onsdag

Kommentarer (0)

2012-01-25 @ 17:26:08

Hej hej mina gottegrisar! Hur har ni det? mitt förra inlägg kom aldrig upp :/ bara bilderna men inte texten.. skumt! Hur som helst så var det lite kläder som kom till Isolde som jag hade beställt till henne :) Jag måste säga att jag är jätte glad över juice pressaren som vi fick av Rickys mamma :) har druckit färsk pressad apelsin juice varje dag med min flicka <3 Jag har börjat äta mer sallad och kokta grönsaker så jag känner redan att jag mår bättre :) Idag så landade mina föräldrar i Malta där dem ska vara hos min bror hoppas att ni får det trevligt o mysigt tillsammans <3 Aya här kommer lite bilder.. ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback