> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (0)

2011-12-14 @ 15:52:48

Hej hej på er era små monster! Hur är det med er idag då? Själv så sitter jag på min säng med både Frej och Tequila <3 Isolde sitter brevid och spelar på sin lilla dator som hon fick av elisabeth och Bengt :) Mina föräldrar är i Stockholm så jag passar Frej över dagen :) Vi var på en lång promenad förut och så har dem lekt i över en timme så nu ligger dem och sover :) så söta! <3 Jag har lagat mat och städat här hemma.. Sedan så ska jag och Isolde steka lite pannkakor så att vi kan äta med mina föräldrar när dem kommer och hämtar Frej. Juste igår så satte jag och Isolde upp våran julgran :) Isolde tyckte att det var hur kul som helst att pynta och greja <3 här kommer lite bilder från igår och lite bilder som jag inte har lagt upp :) Ha en underbar dag alla!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback