> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Febrig flicka

Kommentarer (0)

2011-12-27 @ 22:51:01

hej hej igen! här sitter jag med min lilla bebis som ligger med en kall grej på huvudet . Det är 48,8 grader just nu ..den höjs alltid på kvällen/ natten . Jaja jag kommer ha henne under bevakning hela natten iaf :) och imorgon så ska jag komma hem på mina raster för att passa min älskade flicka <3 jag tror verkligen att sjukhuset hade fel senast vi var där då dem sa att hon hade vattenkoppar. Jag tror att hon har vattenkoppar nu. Nu har hon feber och 1 blåsa på kinden och 3 utslag på magen ... hur som helst så vill jag tacka min älskade pojkvän för denna fina kvällen han har gett mig :) Jag har fått middag :) entrecote med potatisgratäng och sparris+ bea till :) efter det så dukade han fram en ost tallrik till oss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback