> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Is

Kommentarer (0)

2012-02-15 @ 12:28:15

Hej hej mina små gottegrisar! Hur mår ni idag? Här är det toppen .. idag så började jag min dag med att lämna Isolde på dagis vid 9-tiden sedan så handlade jag hem lite mat. När jag väl ko hem så la jag mig i sängen och har bara latat mig.. så skönt! Men nu har jag lagt in kycklingen i ugnen och så ska jag steka ägg o bacon till frukost.. plus youghurt, te och ett glas proviva.. perfekt frukost.. lite sen frukost men men. Sen måste jag ta och städa här hemma ska moppa och tvätta osv. Nu ska jag ta och skynda mig.. ska upp till mamma vid 17-tiden oxå :) Juste tänkte visa er mina nya skor hihi .. och lite presenter som isolde fick här om dagen av sin mormor .. hon fick spjälsängs kläder och av sin farmor så fick hon ett par vincent skor :) Bortskämd unge! aya..Ha en underbar dag alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback