> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Alla hjärtans dag <3

Kommentarer (0)

2012-02-14 @ 12:31:57

Hallå hallå! Hur står det till hos er? Här det helt okej.. mår lite skumt i magen bara :/ Idag så började jag min dag med att laga lite våfflor , stekte ägg o bacon och så blev det en lite god familje frukost<3 Richard börjar jobba kl 15 idag så vi har kunnat fira alla hjärtans dag tillsammans :) Själv så är jag ledig idag och imorgon och sedan så jobbar jag torsdag-söndag bara dagtider så det är skönt :) Igår så var jag hos läkaren och lämnade lite prover .. sedan så handlade jag och Isolde mediciner+mat och så tog vi oss en tripp till biblioteket. Isolde lånade 2 böcker och 2 filmer min lilla sötnos <3 När vi kom hem så tog vi en promenad med Tequila.. jag vet inte om Isolde eller Tequila var lyckligast över snön? hahaha dem var jätte söta iaf <3 Tequila gillar att rulla i snön och äta snö:) det är jätte sött att se ! Efter det så lämnade vi Tequila hemma och så tog vi med oss Isoldes nya snow racer som hon har fått av sin farmor och farfar :) Vi åkte ner för en liten backe i en timma haha sedan så blev Isolde hungrig så det blev middag och sedan 101 dalmatinerna! Juste idag så fick jag en choklad ros av min älskling och så fick jag en annan liten kärleks present <3 tack så mkt! Blev jätte glad så klart :D här kommer lite bilder... ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback