> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God kväll!

Kommentarer (0)

2011-12-18 @ 19:17:31

Hej hej på er era små tokar! Hur står det till hos er ? Här är det toppen :) Jag började min dag med att steka två ägg och bacon och till det hade jag en macka och ett glas mjölk... Mums! Det är en riktig frukost ska ni veta.. Mängder med proteiner! Haha hur som helst .. Efter det så städade jag här hemma och Ricky lagade kyckling med pasta och sallad till! <3 Jag har tagit fram mys det vill säga chips, dipp, godis, choklad och vatten. Haha jag är så nyttig :) haha.. Isolde sitter här och kollar på Madagaskar och snart är det läggdags för fröken Isolde :) Juste igår så var vi på Nauels födelsedagskalas :) 5år blev han .. Vi firade honom i en lokal och det bjöds på mat och tårta. Han fick en tårta med cars på :) allt var jätte fint! Vi köpte sängkläder med cars på oh en bok med alla bilar som är med i filmen :) hans mamma sa att han älskade cars filmen så jag hoppas att han blev glad . Visar bilder från kalaset imorgon .. Här kommer lite ego bilder på mig och Isolde . Ha en underbar dag alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback