> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yeeey! :D

Kommentarer (0)

2012-02-09 @ 19:53:23

Hej hej era sötsaker! Hur mår ni? Här är det toppen :) Idag så var jag ledig så jag var hemma med Isolde och hade en mysig morgon <3 Efter lite mys så gick vi upp.. fixade frukost och så blev det Hello Kitty film för fröken Isolde. Själv så städade jag här hemma och tvättade och vek en massa tvätt ! Kul! haha . Efter det så fixade vi oss och så åkte vi in till stan och tog en fika med min syster <3 Min syster är så gullig hon bjöd mig på thai mat :) Så snällt av dig! Vi köpte en jätte fin vit linne inne på bik bok :) Och här om dagen så köpte jag två tröjor inne på Lindex och en morgon rock till fröken Isolde <3 Jag har fått hem två paket oxå hihi ..en från tassimo och en från gymgrossisten :D Aja här kommer lite biler ska ta och lägga Isolde nu .. imon ska vi upp vid 6-tiden .. jobba och sedan ska jag och min syster på hemlig uppdrag haha :) Juste isolde var hos frisören för första gången .. haha.. hon är så tokig .. ni ska se vilka mönster hon valde haha... Aya Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback