> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Just Smile

Kommentarer (0)

2011-12-27 @ 17:20:19

Hej hej mina gottegrisar! Hur är det med er idag? här är det bra .. lite trött bara har jobbat från 7-15:30 och igår jobbade jag kväll och imorgon blir det ett till kvälls pass och sedan är det bara dag pass .. very good! Ricky var hos läkaren idag med Isolde och lämnade lite prov.. gluten prov .. jag hoppas VERKLIGEN att hon inte är gluten intolerant :( min stackars bebis! Nu sitter hon och kollar på Musse pigg och har feber min stackars flicka :( gav henne lite Ipren så nu är hon under camillas bevakning :) haha . tur att Richard är ledig så att jag "slipper" ta någon vab dag.. det är ju inte så där jätte populärt att vaba :P Hur som helst så kom mamma förbi igår och lämnade en massa kläder som hon köpte till Isolde igår .. hon fick en jätte fin pälsjacka och päls mössa av dem oxå så söta :) här kommer bilder på kläderna . Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback