> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

En liten vilostund

Kommentarer (0)

2009-12-09 @ 17:49:03

Hej hej =)

Ricky ska jobba två skift hela denna veckan .. Du är så himla duktig min älskling<3
Igår när Ricky åkte till sitt jobb så passade jag på att städa och tvätta och sedan så åkte jag upp till mina föräldrar =)
Antonio var också där så vi åt lite kvällsmat och sedan vid åtta på kvällen så åkte jag hem för att laga mat till Richard =)
Det blev Tacos så som han ville ha =)
Här är lite bilder från gårdagen .. Min Prinsessa Isolde försöker hela tiden att krypa men hon kan ju inte det än men men det kommer snart !
Morfar och mormor till Isolde <3
Antonio och jag gapflabbar..
Frej var på plats!
Taco framför Tvn haha..
Jag är jävligt förbannad för att jag aldrig vinner ett piss!!! Ingen vinst ännu från våran rese julkalender =(
Aya nu ska jag vila medans jag kan. Min ängel ligger och sover och sen måste jag laga mat för jag ska få besök av min syster =)
Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback