> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Gladis =)

Kommentarer (0)

2009-12-17 @ 02:25:23

Hej hej =)

En sak som jag stör mig jävligt mycket på är folk som inte RÖR på sig när man ska av bussen. Idag tillexempel så skulle vi av bussen och så står en kärring och stoppar min barnvagn med sin jävla käpp och så kollar hon surt på mig när det är hon som står i vägen så att jag inte kan gå ut ?! Öhh mongo eller vad? Hatar bittra människor det är det värsta jag vet!
Aya snart kommer jag själv bli bitter av alla bitter kärringar känns det som.
Hur som helst så var jag inne i stan idag med Isolde och hennes farmor Marie =) Vi var på Chelta och kollade efter en julklapp till Richard. Men tyvärr så hade dem inte ett piss..
Efter att ha kollat i onödan så gick vi och åt på en indisk restaurang där vid järntorget bombay tror jag att den hette eller nått. Det var jätte gott iaf och super billigt 70kr ink dricka :D Efter att vi hade ätit lunch så var hon tvungen att återgå till sitt jobb och jag kände verkligen inte för att åka hem så jag tog upp min mobil och ringde syrran och hon var också inne i stan så jag möte henne och hennes kille och Mathilda. Det slutade med att jag kom hem med en ny kjol och en blus från hm =)
Kjolen kanske ser bättre ut på denna bilden =)
Och så avslutade jag och Richard vår kväll tillsammans med lite taco innan han skulle åka till sitt jobb =(
Nu ska jag ta och nanna kudde =) Ps älskar dig min prins<3
God natt!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback