> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt gott folk !

Kommentarer (0)

2009-12-16 @ 02:22:26

God natt!

Hm var har hänt i mitt vardagliga liv? Hmm.. Jo jag har handlat, tvättat och städat. Ovanligt?
Jag har även hunnit bli kär idag i flera idag..not gooood ! Visar bild lite längre ner på mina nya kärlekar =)
Mamma kom förbi en snabbis för att passa Isolde medans jag "storhandlade" och som vanligt så hade hon varit inne i stan och hon kunde inte låta bli att köpa en present till sitt barn barn. Haha mamma är verkligen helt galen i Isolde så söt!<3
När jag kom hem så började jag laga min goa pasta och väntade jätte mysigt på min Ricky.
Brukar ni vänta på er kille med maten klar och med en massa levande ljus? Det brukar jag iaf =) Åtminstonde en gång i veckan så att han vet att jag tänker på honom och för att det är hemskt mysigt!
Här är en bild på Isoldes present..
I väntan på pappa Richard =) Vem vill inte komma hem till den här sötnosen?
Eller den här?
haha nää skojar bara (När jag syftade på mig själv)
Vet inte vilken jag ska välja alltså?!

Tubklänningen finns i svart oxå.. hmm..

 

 

 

 

Help?!

 

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och ringa min underbara pojkvän och sitta uppe och vänta på honom =) Wiiie han slutar 03:00 idag =)

God natt alla!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback