> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ingen kul fredag!

Kommentarer (0)

2009-12-05 @ 00:33:33

Hej hej !

Nu har Ricky börjat jobba jätte mkt =( Två skiftar per dag.. Jätte tråkigt att sitta här hemma själv utan honom. Vi brukade alltid ha myskvällar på fredagar. Men men det får bli imorn istället ;) Idag har jag och Isolde och min mor varit på backaplan där jag hittade en fin ljusgrej?! till hallen =) 69kr BARA!!!
Hittade även en docka till min sötnos som hon fastnade vägrade släppa. När jag tog den ifrån henne så blev hon verkligen jätte ledsen så jag kände mig tvungen att köpa den =) . Den var jätte söt iaf och den kan säga 7meningar.
Delade även ut lite CV, hoppas på att få ett extra jobb snart ! Har även hittat min spårlösa försvunna kamera :D Fan vad glad jag blev! Det kom en pojke och plingade på vår dörr och lämnade tillbax den .. TACK ! =) Fan va sött! Isolde har även fått en nalle av min lille bror som han gjorde till henne i sy slöjden i skolan.. Carlo du är verkligen en pärla! Älskar dig min lille gris ! Han är bara 12år men en riktig bra morbror <3
Vill inte skryta men lagade nog VÄRLDENS goaste pasta rätt idag! Jag lät min fantasi flöda och det blev verkligen lyckat! Skriver upp receptet nästa gång jag lagar den och då jag har bild på maträtten oxå =)
Jaja nu ska jag iaf försöka sova lite..
GOD NATT!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback