> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jadu =)

Kommentarer (0)

2009-12-05 @ 23:50:18

Tja

Vi har varit hos Richards föräldrar idag och det blev rött kött med potatis och vitlöks champinjoner! Och Richards mamma goa sallad .. hon gör jätte goda sallader jämt. Men jag har nog aldrig ätit en så god potatis sallad som vi åt på deras land <3 MUMS säger jag bara! Efter det så gick vi till Ica och handlade massa med godis och chips och nu ligger vår ängel och sover så nu ska vi ha våran mys stund ! =)
Det blev tyvärr ingen New Moon men vi ska ta det nästa helg istället =) LÄNGTAR !
Nu ska jag mysa med min pojke =)
KRAM



Bli gärna medlem i

http://gratisbio.se/?RecruiterID=255339

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback