> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Julångest

Kommentarer (0)

2009-12-18 @ 01:36:01

Hejsan!

Idag har jag och Richard och Isolde varit inne i stan. Vi köpte en julstjärna (som man hänger i toppen av julgranen) och glitter till julgranen. Vi har dock ingen gran haha men vi ska köpa den imorgon =)
Vi kollade runt lite kläder och skor osv så att jag kunde önska mig något men det finns inget fint känns det som :S
Hur som helst så slutade vi med att vi hamnade på el giganten vid mobil avdelningen. Haha det slutade med att en kille tjötade att den senaste samsung mobilen är bättre en IPHONES och så var Richard så klart på hans sida :(
Jag ville ha en iphones men så sa killen att iphones går aldrig att låsa upp och att den inte har flash. Hmm då kan man ju inte surfa hur som helst alltså på vilka hemsidor som helst. Plus så är kameran mycket bättre på samsung mobilen än iphones kameran. Det slutade med att jag inte kunde bestämma mig vilken jag ville ha :(
Jag har helt enkelt bestämt mig för att jag inte vill ha något. Jag har aldrig haft så här mycket ångest om vad jag vill ha i julklapp :S
(Men jag vet att Richard kommer envisas och köpa den samsung telefonen)
När jag kollar på dessa bilden så längtar jag till sommaren som fan! Oh tänk dig sen till sommaren när vi åker till landet =) Ja då kommer Isolde kunna gå !! LÄNGTAR!!
Känner mig små sjuk , har jätte ont i magen, huvudet och hela kroppen =( Inte kul alls..
Får försöka få i mig en massa sömn nu innan det är dags tills Isolde vaknar igen <3
God Natt Alla!<3



Ps bli gärna medlem i http://www.gratis5.se/user/register/c-milla är ni söta och ange mig som värvare =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback