> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Julgranen är uppe =)

Kommentarer (0)

2009-12-20 @ 00:11:11

Gårdagen

Igår så var jag hos min syster där var även Robert som jag inte hade träffat på jätte länge =) Det var skit kul att träffa honom han är som en store bror för mig. Vi åt lite och sedan så bakade vi lussekatter . Richards föräldrar och mina föräldrar kom också över plus min lillebrors kompis.
Richard var och köpte en julgran också VÄRLDENS FINASTE GRAN ! =) Kostade dock 450kr något som jag blev sur över men nu när jag kollar på den så var det värt det =)
Här är en bild på vår julgran utan belysningen på..
Dagens uppdatering =)

Idag har jag haft typ världens huvudvärk. Jätte jobbig huvudvärk så Richard har tagit hand om mig idag =) Han lagade Entrecote med hemma gjord potatis mos och champinjon sås till ! JÄTTE GOTT! =)
Han var även inne i stan med Isolde så jag fick en rejäl vila idag det behövde jag verkligen .
Nu ska vi kolla på flickan som lekte med elden ;)
Ha det bra alla !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback