> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

JUUUUL!!!

Kommentarer (0)

2009-12-24 @ 02:12:28

HEJSAN !

Nu är det äntligen jul ! Och "imorgon" är det äntligen dags att öppna presenter WOHO!
Jag har stressat JÄVLIGT mycket denna veckan. Hade två julklappar kvar visst att handla. Har inte ens haft tid för att skriva blogg =(
Aja här är iaf lite bilder från den 20/12 då vi åt middag hemma hos Ricks föräldrar =)<3
En tidig julklapp till Isolde från sin farmor =) kläder från USA.
Har även varit inne i stan med min lillebror då jag skulle köpa en "stor" present till Richard =) Vi stannade till på Slim Food och käkade lite Sushi och sedan tog vi efterätt med kaffe vid ett cafe som var i närheten =)
Ja, jag vet! Kan inte äta med pinnar så jag äter sushi med gaffel haha =)
Jag med min "snygga" toffs.. haha orkade verkligen inte fixa till mig den dagen.
Hmm Isoldes ögon ser jävligt konstiga ut :S haha
Det var allt som jag hade att berätta. Bara stress vecka så nu får jag ta det lugnt hoppas jag..
Ska kolla på Anna Anka nu och vänta på min älskling som slutar 03:00 idag som tur är =)
God natt alla!
&
God Jul <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback