> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Liseberg =)

Kommentarer (0)

2009-12-07 @ 21:48:47

Hej hej =)

Igår så var vi på Liseberg. Gud vad fint det är att vara där under jul. Riktigt mysigt! Jag tog på Isolde sin juldräkt haha och alla bara stannade till och kommenterade att hon var så söt o bla bla bla =) Kul med sådana kommentarer.
Vi åt på den där tåg restaurangen det blev fläskfile med klyftpotatis och bearnaisesås MUMS! Vi såg renar och var inne på tomtarnas värld också . Det var en riktig mysig dag verkligen <3 Här är lite bilder =)
Lite suddig men fin bakgrund =)
Idag så har jag handlat mat och städat som vanligt =) Sedan så gick jag och mamma hem till min systers nya lägenhet. Hade aldrig varit där men det var en jätte fin lägenhet riktigt mysig! Vi åt currykyckling med ris och sallad till .. jätte gott ! Mark var också där och Isolde var helt inne i han . Hon slutade inte titta på han och bara log en massa .. tror hon blev små kär i han :P
Jag skulle ha lämnat lite böcker till biblioteket också men jag glömde ju av det så klart så jag får göra det imorgon. Richard fick två bio biljetter genom sitt jobb så nu på onsdag ska vi på bio =)
Återkommer lite senare ska få min lilla bebis och sova nu =)
Ha det bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback