> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Religioner ? Nej tack

Kommentarer (0)

2009-12-07 @ 23:16:36

Om det är något som jag inte gillar så är det religioner. Jag anser att religioner bara finns för att förstöra. Dem finns bara för att kontrollera folk och för att få dem att må dåligt. Vi hade sluppit många krig om det inte borde för religioner. I mellan öster så slaktas kristna "dagligen" för sin tro (Från början så var dem kristna men efter att dem blev tvingade att bli muslimer så har dem kämpat för att ha det muslimsk och den lilla gruppen av folk som är kristna lever i fara). Hur kan man våldta nunnor? Hur kan man stena bögar till döds för deras sexuella läggning? Hur kan man mörda någon tjej/kvinna för att hon har begått äktenskapsbrott? Hur kan man hylla en profet som gifte sig med en 6-årig flicka och som slaktade en massa människor för att få dem att bli muslimer? Jag själv tycker att folk får tro på exakt vad dem vill och det dem tror på respekterar jag, men att dem ska försöka snacka mig in i nån religion det funkar verkligen inte. Jag är inte ateist eller något sådant jag tror på gud men jag tror verkligen inte på religioner.

Något som jag inte accepterar är dock burka :S Inte nog med att det ser läskigt ut så tycker jag att dessa kvinnor ser så förtrycka ut. Jag vet att det finns många som bär både slöja och burka för att dem själva vill . Men vi får inte glömma av alla dessa unga tjejer som blir tvingade av sina föräldrar att bära slöja eller burka. Något som jag stör mig skit mycket på är när BARN får bära slöja! Jag anser att deras föräldrar har en JÄVLIG pervers hjärna för att dem ska tro att dem skulle kunna "förföra" någon man. Vi lever under 2000-talet och dem lever för fan i medeltiden, jag tycker verkligen att man borde förbjuda slöjor i skolor. Jag menar hur ska en lärare kunna få kontakt med eleven om dem knappt ser deras ansikte? Hur ska dessa barn kunna anpassa sig i sverige om dem andra barnen anser dem som "konstiga" ? I Rosengård så vill folk införa SHIA regler.. SKOJAR DEM ? Ska Sverige börja anpassa sig efter muslimer helt plötsligt?! Avskaffa alla jävla regler och både slöjor och burka detta är för fan en fara för samhället enligt mig ! Och jag skulle inte förvåna mig om en muslim läser detta börjar skriva massa med hot grejer för att det är ju värsta tabu att snacka om Islam men om kristna eller andra religioner JA då är det helt okej att kunna snacka/skriva exakt vad man vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback