> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Resumen

Kommentarer (0)

2009-12-15 @ 01:41:10

Tja!

Jag har lite att berätta. Jag har både TUR och OTUR jämt :S Förra fredagen så tappade jag bort min kamera :S Men jag fick tillbax den dagen efter av en kille som plingade på hemma hos oss. Och nu i fredags så tappade jag bort min mobil :S En man ringde hem till oss och sa att han hade hittat den vid en gräsmatta ?! Hmm..
Måste tacka att det finns ärliga människor kvar =) <3
Idag har jag inte gjort så mycket annat än att passa både Richard och Isolde <3
Jag var på en tjejkväll hemma hos min syster i fredags och det var okej. I början var det kul men sen så blev jag trött och stack hem. Sen i Söndags så var jag och Richard på bio =) Vi kollade på New Moon jag blev faktist JÄTTE besviken på hur filmen slutade :S Fyfan vilket dålig slut! Aya och efter det så tog vi en hamburgare på donkan och sedan så åkte vi och hämtade Isolde som mamma passade då =)
Lite tråkigt att Richard har blivit sjuk =( Buuu ! Jag verkligen hoppas att du kryar på dej snart älskling<3
Imorgon så ska vi antagligen åka in till stan  (Richard vill att jag ska välja julklapp) men jag har ingen aning om vad jag vill ha . Det känns som om jag har det mesta men men jag hittar väl säkert något fint =)
Ska försöka sova nu måste upp tidigt imorgon !
Sov Gott Alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback