> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sömnlös jävel

Kommentarer (0)

2009-12-04 @ 02:20:32

Tja!

Idag har jag sovit till klockan 14:00 :S Gick upp så klart för att mata min dotter men vi somnade tillsammans i den stora sängen och vaknade upp tillsammans <3
Jag vill inte säga för mycket för då ändras saker och ting känns det som.. men jag har nog världens snällaste bebis tror jag?! Hon är så himla underbar! Vi gör allt tillsammans. När Ricky jobbar så sitter hon alltid i sin bumbo stol med en sked och kliar tandköttet (haha) och kollar på mig när jag städar, lagar mat och fixar mig. Hur många har denna turen egentligen? (SLÅR I TRÄÄÄÄÄÄD)
Är hon inte söt eller ? I mina ögon är hon iaf den SÖTASTE!<3
Hur som helst så har jag lagat hemmagjorda pannbiff idag och hemmagjord potatismos med morots sallad =)
Tips till morotsallad är att man häller i lite citronsaft och salt.. alltså det är JÄVLIGT GOTT!
Sedan så tvättade jag lite kläder och åkte upp till mamma där jag fick träffa min syster också som var på besök hos dem =) Hon ska nämligen flytta till samma område som vi och mina föräldrar bor =)
Jag har även blivit medlem i gratisbio så wish me luck ! =) Måste samla en massa poäng men jag återkommer med länken till den så att ni kan bli vän med mig och hjälpa en fattig ung mamma att samla poäng :P haha
Min älskling ska jobba till 06:00 idag =( Något som SUGER för att jag hatar att sova utan honom! Men men han måste ju jobba och det har jag fullt förståelse till =)
Jag känner mig skit pigg och klockan är över 02:00 :S Måste försöka sova nu och få i mig lite sömn ska ju iväg imorgon.
Aja nu ska jag kolla på The real housewives of OC ;) Och Desperate housewives =)
GOD NATT ALLA<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback