> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tröttis!!

Kommentarer (0)

2009-12-11 @ 01:54:48

Hej!

Lyckades äntligen att få Isolde att somna! =) Är otroligt trött..
Juste min goa pasta rätt använder jag mig av :
Ost (mögel ost helst med mkt smak)
Sparris
Parmaskinka
paprika
Lök
tomat
champinjoner
vitlök
tärnad skinka
tärnad bacon
aurburgini (Vet ej hur d stavas.. FRIVILLIGT)
Man steker alla dessa ingredienser . Häller i salt och peppar och någon valfri krydda som man tycker om. Sedan häller jag i matlagningsgrädde och så låter man det puttra lite och så häller man i osten! Super gott ! =)
Jag själv brukar koka tagliatelli till men man kan ju använda sig av vilken pasta man vill.
Har även blivit medlem i en jätte bra sida där det går snabbt och enkelt att samla poäng .. det går inte alls lika segt som på gratisbio.se
Denna sidan heter supergratis.se och den är verkligen bäst =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback