> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Usch

Kommentarer (0)

2009-12-01 @ 01:19:41

Hej hej!

Idag har jag känt mig sjuk. Något som är otroligt tråkigt! Hatar att vara sjuk. Var uppe hos mamma och åt lunch med Isolde =) Sedan när jag kom hem hade min älskling lagat hemmagjord potatismos med entreco MUMS! Känner mig små fet haha :P I helgen så hade vi besök av mina två kusiner. Då lagade jag Thai wook med ris och en massa sallad! Det var hemskt trevligt speciellt eftersom jag inte hade sett den ena kusinen på typ 8 år eller nått ?! :S
Bjuder på lite bilder från i lördags =)
Min lilla Ängel somnade för kanske en halvtimma sen och klockan är 01:20 nu :S Så jag är mega trött nu !
Skriver mera imorgon ! Ska ta och kolla på The City nu och vänta tills min älskling kommer hem från sitt jobb!
God natt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback