> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vaccin

Kommentarer (0)

2009-12-02 @ 01:57:53

Hejsan!

Idag så var jag på BVC med Isolde och mamma följde med mig eftersom Richard fick jobba till 06:00 igår, han är så himla duktig alltså ! Älskar dig min älskling! När vi väl var där inne fick vi träffa en barnläkare plus hennes barnsköterska då och så tog jag upp frågan om vaccinet mot svin influensan =) Dem rekommenderade att man skulle vaccinera sig så klart och det slutade med att Isolde, jag o mamma fick en spruta =) Det gjorde inte alls ont alltså det kändes inte ens :S Men nu har jag lite ont typ som träningsvärk. Isolde verkar ha reagerat bra på vaccinet (slår i träd) men jag går ändå in som en psyko varje timma till hennes rum för att kolla om hon har feber eller nått. Jag har även julpyntat med Ricky <3 Det ser jätte fint ut här =) Fick besök av min "svärmor" också och hon är ju hur gullig som helst! Hon hade så klart med sig massa med clementiner och färska frallor och lite julpynt<3
Jag har tyvärr inte kunnat ta bild på julpyntet eftersom jag har gjort någon konstig inställning på min kamera :S Allt är mörkt iaf :S
Jag och Richard fick även en julkalender där man tävlar varje dag om två resor så SNÄLLA håll tummarna för oss!!
Vill ju så gärna resa nu... men det är klart att man inte bara kan ta någon resa och dra eftersom min älskling jobbar varje dag medans jag är mammaledig. Men jag vill också börja jobba nu känner jag så jag får bege mig ut till arbetslivet igen efter typ ett år :P
Nu ska jag ta och sova =)
God natt alla!



Ps Jag är en monkey ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback