> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Världens bästa Jul !

Kommentarer (0)

2009-12-26 @ 12:49:03

Hej hej

Känns lite skönt att allt är över på ett sätt. Jul gör mig så himla stressad!
Vi firade vår jul genom en liten julmiddag här hemma för mig och Richard och sedan kom Richards föräldrar över och efter ett tag så kom mina föräldrar över plus min kusin med sin fru och deras barn =) Det var en jätte fin och trevlig jul ! Det var den bästa julen som jag har varit med om .
Isolde fick en massa presenter verkligen ! Likaså jag och Richard =) Jag köpte en X- Box 360 Elit med fyra spel till Richard han blev verkligen jätte glad. Och så köpte jag ett par jeans till han också av märket Diesel.
Själv så fick jag en mobil av han =) Samsung Jet <3 Är super nöjd! Här kommer lite bilder från julafton..
Lite av julklapparna
'
Kanske inte världens bästa bilder men men..
Senare idag så ska vi iväg till Richards föräldrar där vi är bjudna på Kalkon med gräddsås och brysselkål =) kommer bli gott ! Uppdaterar lite senare med bilder osv.
Ha det bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback