> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredag

Kommentarer (0)

2009-11-28 @ 03:00:29

Tja !
Jag vet att klockan är över tolv så det är lördag men för mig känns det fortfarande som en fredag =)
Idag har jag varit själv typ hela dan med Isolde eftersom Richard har fått jobba hela dan :( Jag har iaf städat och lagat entreco med bakad potatis och sallad så klart ! <3
Jag längtar så himla mkt tills imorgon!! Då kommer min kusin Antonio och Franco på besök =) Dem ska träffa Isolde för första gången. Tänkte laga thai wook imon när dem kommer med ris den går alltid hem ;) haha
Jag kommer nog börja blogga väldigt mycket nu. Har fått lite inspiration känns det som :P Nu ligger jag på soffan och latar mig som en gris och så väntar jag på att min Älskling ska komme hem . Han är nämligen på macdonalds just nu och ska köpa med sig hem lite mat =) Det är så varje fredag ÄLSKAR DET ! Min flicka fyllde ett halvår igår hon är så medveten nu och hennes personlighet/humör börjar komma fram =) Såå sööött<3 Älskar min familj mest av allt!
Aya nu ska jag gå och vila mitt huvud har så himla ont :(
God natt alla <3
Mitt liv<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback