> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tidig morgon

Kommentarer (2)

2009-11-09 @ 08:37:12

Heeejsan !

Idag har jag varit vaken helt själv sen klockan 06:00 på morgonen då jag vaknade upp orolig av att jag trodde att något hade hänt Isolde ?! När jag väl kommer in till hennes rum så ligger hon på mage med sin snuttefilt. Jag greps av panik och vände på henne jätte snabbt !! Det finns ju stora lappar på BVC där det står att bebisar inte ska sova på mage för att förhindra spädbarnsdöd. Jag vet att jag överdriver men det är en rädsla som jag har haft från att jag visste att jag var gravid fram tills alltid :S
Jaja i Torsdags så var vi inne i stan och Isolde fick hål i öronen =) Hon var så duktig ! Dock så kunde jag inte vara inne i samma rum som hon och Richard , så jag gick runt utanför och bet av alla naglar!
Hur som helst så blev hon jätte fin och ser mer ut som en flicka nu :P Här är en smygbild som jag tog när hon sov:
Min flicka <3
Nu ska jag försöka sova en timma eller något innan det är dags att gå upp och hitta på nått skoj med min tjockis <3

Kommentarer

Postat av: Jessica

så liten och redan hål i öronen?

tycker kanske att det är lite tidigt, med tanke på vilka infektioner det kan bli :*(

2009-12-04 @ 22:22:01
URL: http://aaceton.blogg.se/

Postat av: Camilla

Det kan man tycka =) Men jag kollade ju upp detta med hennes läkare och enligt honom så är det bättre att ta det när dem är så små än när hon är typ 4-7år eftersom dem då kan pilla på själva örat och det är då det kan bli infektion plus så har bebisar mindre känsel. Det har gått ett par veckor nu och det blev ingen infektion men tack för din oro ;)

2009-12-05 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback