> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tråkig måndag

Kommentarer (0)

2009-11-03 @ 02:32:40

Hejsan !
Idag har jag varit hos läkaren och det gick bra =) Sedan var vi inne i stan och jag köpte en julklapp till min lillebror jag hoppas att han kommer att älska den ! Om jag hade varit 12år och hade fått det jag köpte så hade jag blivit glad iaf haha =)
Vi tog en liten fika på ett cafe det blev en varm smörgås med kycklingröra och sallad och smoothie till. Jätte gott !Det har inte hänt så mycket idag , det har varit en lugn dag . Jag satte upp nya gardiner i köket det blev lilla/blått, jag bytte även ut den vita vasen mot en blå och så köpte jag två stearinsljus hållare till fönstret i blått. Måste verkligen få tag på en elektriker imorgon !!!!
Ska krypa ner nu är jätte trött!
Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback