> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vecka

Kommentarer (0)

2009-11-07 @ 03:13:29

Hejsan !
Denna veckan har det inte hänt så mycket förutom vardagliga saker. Isolde fick en till vaccination i Torsdags så hon har varit lite extra grinig , men hon var otrolig duktig ! Hon grät knappt på den första sprutan .
Just nu har hon lagt sig tvärs över sin säng :P Haha och jag sitter här och väntar på att Richard ska komma hem med lite macdonalds mat =) Imorgon så hoppas jag att jag kommer iväg till ikea för att köpa en hatthylla och en skohylla! Jag har även satt upp lite nya gardiner i vårat rum och i köket =) Nu ska jag bädda ner mig och vänta på Rick <3
God Natt

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback