> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Trött på samhället?!

Kommentarer (0)

2009-10-30 @ 02:03:27

Shoo!

Idag har jag gått upp rätt så tidigt matade mitt hjärta och sen så sov vi med varandra tills hon ville gå upp =) Efter lite potatis och kalvkött med grönsaker (som hon ej gillade idag )= ) så badade jag henne och tog på henne sina "nya" mex kläder som hon fick av Sara =) Min flicka börjar bli så stor nu att jag blir rädd :( Vill ju inte att du ska förändras , jag vill att du ska vara så som du är nu för alltid :( Jag kan knappt bada henne längre för hon är så livlig och vill bara ligga och sparka och plaska! Jaja här är iaf en ny duschad Isolde =)
Mitt allt så himla vacker så det inte är sant ! hon glänser av all kräm som jag brukar smörja in henne med =)
Sedan var klockan runt 12 då gick Richard upp och efter ett par timmar åkte han iväg och köpte en 42 tumare LG tv jätte fin ! Så nu ser vårt vardagsrum hur fint som helst =) I den ena hyllan har jag gjort om till en "buddhist hylla" som Rick brukar säga haha. Vänta bara tills jag ska handla resten av heminredningen hihi (a) Medans Ricky va och handlade så gick jag upp till mamma och tog en skön promenad med mamma , frej och isolde =)
Sedan åkte vi och storhandlade så det känns jätte bra =) Mår bäst när det är fint och städat här hemma och när kylskåpet är FULLT med mat =)
Satt och kollade på debatten om hon Theres Rojo som blev mördad. Det är verkligen hemskt att sånna hemska människor som gjorde detta mot henne och hela sin familj ska få ett så lågt straff ? Vad är det som händer ? Varför ?!?! JA SNÄLLA MER STRAFF TILL ALLA KRIMINELLA! Va fan våldtäktsman får knappt alltså KNAPPT ett år för att förstöra en kvinnas liv för alltid (Om dem ens får något straff, ibland är det bara månader). MEN om du lurar staten jaaa! DÅ JÄVLAR! Då blir det från 6år uppåt.. Nämen seriöst hur mycket värd är ett människoliv? Och dem pratade om att tjejen och killen som mördade tjejen är barn .. Jo dem är unga men barn begår inte sådana brott speciellt inte om man är "frisk" i huvudet så som dem förklarades. Jag är emot dödsstraff och allt sånt hemskt men komigen nu det är skrattretande hur stora kriminella driver med polisen . Det är skrattretande med hur straffen är upplagd i Sverige. Utanför stora gängs lokaler så finns det poliser men vågar dem gå in ? NEJ ! Avskaffa polisen istället eller ta tag i samhällsproblemer. Gå inte runt i förorterna och stör små pojkar. Ta tag i dem verkliga problemen , ta tag i dem stora ass holes som använder små pojkar till springpojkar och för att göra skitjobbet. Blir så trött på sånt här det är väll på tiden att det blir en förändring.
Aya nu ska jag bädda ner mig i soffan och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet!
Sov gott allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback