> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

En riktig kämpig dag

Kommentarer (0)

2009-10-23 @ 01:53:04

Idag har jag sovit jätte lite så jag har varit jätte grinig och arg hela dagen. Jag somnade nog 04:30 och gick upp vid 8 ringde runt till vår mäklare som bara var en helt jävla jobbig jävel men det löste sig till slut. Jag var på BVC  idag också och Isolde har kommit upp i 6550gram! Duktig flicka :) så nu är hon i den "normala" kurvan. Jag köpte även lite D droppar och en ny maträtt som hon smakade för första gången =) Det var pasta med kalvkött men hon var inte så där jätte förtjust i den.

Medans jag var borta så satte Richard ihop hyllan som vi köpte igår och det ser verkligen jätte fint ut nu =) Imon ska vi sätta upp en till liten hylla och så ska vi försöka hitta en bra tvättmaskin/torktumlare, jag hoppas att vi hittar en snabbt så att vi slipper gå runt en massa.
Jaja, nu ska jag ta och lägga mig är jätte trött !
God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback