> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Happy happy happy

Kommentarer (0)

2009-10-30 @ 18:13:20

Tja !

Idag har jag varit inne i stan själv eller inte själv då med min Isolde =) Jag åkte in för att köpa en Bumbo stol till henne med "bricka". Det bästa köpet på länge! Förutom hennes vibrerande och gungande baby sitter. Vet inte hur jag hade hunnit med vardags sysslor utan den. Jag fick i mig en cheeseburgare och en cola inne i stan det blev min frukost! Jag har ingen matlust längre jag kan äta typ en måltid per dag och jag har rasat i vikt känns det som .. Inte kul ! Men jag har börjat dricka näringsdryckor så att jag kan gå upp lite. Ska frysa upp mitt gym kort oxå snart hade jag tänkt mig så att jag kan börja träna och sola en massa ! =) Har funderat stark på att börja i Boxning eller MMA. ÄLSKAR KAMPSPORTER!! Vet inte hur länge jag har har följt MMA på kanal plus. Jag har ett gymkort på Crudo men det är ju tyvärr bara killar som tränar där. Inget fel att träna med killar, jag har alltid tränat med killar när jag har tränat till och med när jag gick i fotboll. Men dem killarna som tränar där är äckliga och bara sitter och glor på alla tjejers röv när man springer... buuu
Här är lite bilder på min Älskling
Min Älskling !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback