> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Höstmys

Kommentarer (0)

2009-10-31 @ 20:33:33

a !
Idag har jag varit inne i stan med mamma och Isolde. Vi tog en promenad i Botaniska trädgårn och tog lite fina höstbilder =) Sedan gick vi till nordstan och kollade runt efter lite julklappar. Magen började kurra så vi tog en fika på Slim Food .. Så jävla gott ! Det blev rostbiff sallad för mig och en smoothie... mums ! Jag har önskat mig en "päls" jacka av mamma så jag hoppas jag får den jag ville ha =) Här är lite bilder från idag :
På promenad
mormor med Isolde
Idag kommer vi ha en mys dag =) Vi ska äta middag snart kyckling wook med ris a la Ricky =) haha den bästa kocken <3 Sedan ska vi ner och köpa massa med Godis och chips och kolla på film!
Ha det bra
Nu ska vi äta middag det kyckling wook med ris a la Ricky ;) Min bästa kock <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback