> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti natti

Kommentarer (0)

2009-10-31 @ 02:06:24

Shoho !

Håller på o skaffar photoshop . Har velat ha det länge men har inte haft orken att fixa den . Men nu är den på g iaf och jag kommer nog spendera mina sena nätter med den ;) Känner att jag måste på bio snart det var ett tag sen. Vill se Michael Jackson filmen This is it ! Eller så väntar jag helt enkelt tills den kommer på dvd då jag inte gillar att lämna bort Isolde, där jag är ska hon vara (medans hon är liten iaf =)). Imorgon hade jag tänkt att åka till Slottskogen med Isolde , mamma och min lillebror. Längtar tills det blir julöppet i Liseberg <3 Oh längtar så hemskt mkt till julen så att det inte är sant! Har bara en massa ångest över hur mkt presenter jag måste köpa :(
haha
Sitter och väntar som vanligt på min Ricky och idag ska han ta med sig macdonalds mat ! MUMS älskar att äta på natten haha . Men ska bädda ner mig här i soffan och vänta på Rick.
God Natt !
Och juste dem där jävlarna VISTAPRINT.SE har dragit extra pengar från mitt konto!!!
BUUUUUU!
Har mejlat 2 eller 3 mejl .. utan något svar om varför dem drog extra pengar från mitt konto utöver det jag hade beställt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback