> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Upp och nergångar

Kommentarer (0)

2009-10-21 @ 12:50:59

Hela den här veckan har varit upp och ner. Från bråk till riktiga mysiga kvällar :) Från att vara glad till att bli riktigt besviken/ledsen. Ibland så känns det verkligen som om jag inte orkar mera. Det känns jobbigt att känna så för då blir man bara nere och i mitt fall så blir jag trött och vill bara ligga och dega framför tvn eller datan. Men nu känns det bra igen och jag känner mig glad =) Speciellt när jag tänker på mina fina skor och två klänningar som jag hittade igår :D haha

Jag var inne i stan med mamma igår och jag köpte min första julklapp till min Isolde =) Jag har aldrig längtat så mycket efter jul som iår. Vi har precis flyttat till vår lägenhet som vi ville ha med trädgård, vi har våran underbar dotter som verkligen är helt underbar och som är en liten charmtroll, Richard har precis bytt jobb till ett ställe som ligger jätte nära vårt hem och så ska vi börja måla och pyssla i lägenheten för att göra det till "vårt" hem! När det händer tråkiga saker så känns det ju verkligen helt underbar och skönt att det kommer upp bra saker i livet. Jag längtar såååå tills vi ska julpynta vårt hem :D
Glömde berätta att när jag kom hem igår så hade Richard städat och tänt här hemma med massa med levande ljus och så hade han små överraskningar till mig . Detta har aldrig hänt innan typ haha så jag blev JÄTTE glad!! Nu har han lagat köttfärs sås med pasta så jag ska äta när som helst och sedan ska vi åka iväg och handla heminredning och kolla på tvättmaskin som vi ska köpa på fredag =D hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback