> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vecko bla bla bla

Kommentarer (3)

2009-10-29 @ 02:37:41

Tja !

Har precis beställt två fotokalender på isolde och ett fotobok plus en hemsida =) Jag hade tänkt göra en hemsida där jag kan sälja elektronik varor osv hemifrån =) Richard är just nu på jobbet och slutar om 40min :( Ska iaf sitta uppe och vänta på min älskling som vanligt :)
Tittade till min tjockis precis också alltså herregud får lust att vecka henne och bara gosa med henne men men hon behöver ju sin sömn och det är mitt på natten nu oxå :(
I Fredags så åkte vi och köpte en tvätt/torktummlare det blev en från elgiganten en hotpoint engelsk varomärke. Den ser skit modern ut och jag är mega nöjd ! Nu väntar vi bara på att elektrikern ska höra av sig ??!!
Efter en lång dag av spring fram och tillbax från media market till el giganten m.m så åkte vi hem till Richards föräldrar och åt en god middag med vin =) Isolde satt vid matborden för första gången med oss =) Vi åt nötkött med potatisgratäng och en mumsig sallad !
En glad Camilla =DSuddig bild ..
I måndags var jag inne i stan med mamma och köpte lite små grejer till Isolde, hon ser helt bedårande ut i sina nya body! Här är några grejer som jag handlade:
Söta små stövlar <3
Jag hoppas att jag får i mig en rejäl sömn så att jag kommer upp för att ta med Isolde till öppnaförskolan imorgon. Har aldrig varit där pågrund av att Isolde gjorde ju inte så mycket och brydde sig inte om andra bebisar men nu.. haha nu leeeeer hon med sin fina leende mot alla och är nyfiken på allt och alla! Måste även storhandla imon :( HATAR DET !!!! så jävla tråkigt men men utan mat överlever man inte ;) Jaja nu ska jag dra och lägga mig på soffan med min sköna filt som jag snodde från min syster haha och dricka en näringsdrink och få i mig en massa kalorier ;)
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Postat av: Johan

Hej!! Va glad ja blir när ja läste att du hade köpt vitvaror av märket HotPoint. Vi var nämligen o kolla in en Hotpoint Ariston - Torktumlare o vi undrar nu om den drar mycket ström o framförallt om den håller än och om den har krånglat?

Snälla, så tacksam för svar.

Tack på förhand

//Johan

2010-03-03 @ 16:26:11

Postat av: Johan Friberg

Hej!!

Va glad ja blir när ja läste att ni har köpt vitvaror av märket Hotpoint. Vi var nämligen o kolla in en torktumlare av märket Hotpoint Ariston och nu undrar jag om den är värd att köpa? Krånglar eran o framförallt, finns det nått negativt med den? Drar den mycket ström?

Så tacksam för svar

//Johan

2010-03-03 @ 16:29:58

Postat av: Camilla

Hej hej!

Jag tycker att den är jätte bra! Den är jätte enkel att använda och den är jätte tyst. Den har många olika tvättprogram som man kan välja mellan och den har en jätte snabb tvättprogram som både tvättar och torkar på en timma. Det ända negativa kan vara att den som vi har , har touch knappar och ibland så går det lite trögt när man ska använda dem. Man måste hålla inne ett litet tag. Strömförbrukningen är 1.71(KWh) per tvätt och för tork är det 6.12 KWh. (Något positivt också är att det får plats med 9kg för att tvätta och 6kg för att torka.. man får plats med en massa kläder!)

2010-03-03 @ 19:57:35
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback