> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Babymässa

Kommentarer (0)

2010-04-09 @ 20:59:25

Hej hej!

Idag så har vi varit på babymässa med Tamara och Olivia. Herregud ville ta hem Olivia.. asså hon är så himla söt! Hon gör så gulliga grejer hela tiden! Hon gav Isolde en puss på pannan haha så himla söt verkligen =)
Jag glömde ta med mig kameran idag så jag tog tyvärr inga bilder :( Men Tamara tog lite bilder så  jag får sno dem av henne sen när hon tar in dem i sin data =) Vi tog en liten fika och jag åt en Ceasar Sallad det var jätte gott faktist och en smoothie till =) Mums! Isolde fick smaka på min kyckling och åt lite av sin burkmat som var pastasnäckor med skinka. Jag köpte 4 stora fruktkrokar till henne. Dem säljs inte i affärerna här i Sverige så jag passade på att köpa 4 st direkt =) Hon tyckte om dem jätte mycket så det är bra! En fotograf tog även kort på Isolde så jag beställde en Canvas och det gjorde Tamara också .. så vi kommer ha en fin Canvas tavla nu på våra fina flickor =)
Köpte även en mätsticka som var rosa som man kunde lägga in bilder i och en babyfotoalbum.. det behövdes faktist för Isolde har ingen och jag har ju typ 400 bilder på Isolde som är i framkallade! Jag köpte en halsband till mig också i Silver som kommer stå Isolde och Richard inuti ett hjärta.. gulligt va ? Det var en familjesmycke .. har alltid velat ha en sån så jag slog till :P Ville ha armbandet också men det skulle bli alldeles för mycket pengar=(
Köpte en kul Helium ballong till Isolde också.. drar man i snöret så går den som en katt!
Älskar mina nya hörlurar :D
Jag och min prinsessa! Vet ej varför det blir så ljust :S
Sedan så var jag på middag uppe hos mina föräldrar och firade min lillebror var dock där i en och en halvtimma bara tyvärr .. för jag var helt slut eller är helt slut och jag ska jobba hela helgen också så jag kände att jag behövde komma hem för att vila upp mig lite inför imorgon =) Börjar klockan 10 som tur är men måste ju ta hand om Isolde på morgonen =/ Men men det fixar jag =D
Mamma gjorde en jätte god maträtt .. Men hon är ju en bra kock så det var ingen överraskning! Jätte trevligt var det iaf.. lite kort bara men trevligt =)
Nu ska jag sätta på Isolde sin pyjamas !
Kram på er alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback