> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Bio dag

Kommentarer (0)

2010-04-18 @ 22:45:31

Hej hej !

Här sitter jag och äter Dumle ! Så himla gott ! haha
Isolde somnade precis så Richard spelar x-box ska möta han efter mitt inlägg =)
Vi har varit på bio idag . Filmen var helt okej men jag hade hoppas på lite mer 3D effekter men men =/
Vi köpte hamburgare och en massa godis ! Jag och Richard är två gotte grisar verkligen !
Imorgon så ska jag på jobb möte angående den nya a la cart meny osv.. kommer bli spännande ! :P
Jag längtar tills mobilen kommer hem den som jag vann =) Och så längtar jag efter mitt löne spec! Richard har ju tappat bort sin mobil så han är mobil lös .. hoppas på att den kommer i veckan iaf.
Har inte så mycket att berätta. Isolde var med sin farmor och farfar idag medans vi var på bio =) Och imorgon så ska hon vara med sin mormor medans jag är på möte. Det har varit en hemma helg för det mesta som ni kanske har läst . Men det tycker jag är jätte skönt. Blir så himla trött av pollen!
Aja ska göra Richard lite sällskap nu !
Ha det underbart nu och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback