> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

City

Kommentarer (0)

2010-04-29 @ 14:30:08

Hej hej !

Har damsugit här hemma och försökt städa lite men Isolde stökar ner direkt efteråt så det känns meningslöst att gå runt och plocka upp hennes leksaker osv :P
Hon sover middag just nu i sin barnvagn och ska bli hämtad av sin farmor snart. Jag ska ta bussen snart också och åka och jobba .. =( Idag hade jag gärna stannat hemma! Har träningsvärk i mina ben :P
Jag och Isolde har kollat på bolibompa och lekt och så har jag tränat henne med att gå lite . Skulle vara kul om min lilla prinsessa kunde lära sig att gå snart eller vad tycker ni ?
Haha här säger Isolde:
Aaaaabueeela!
Aya ska fixa till mig lite innan jobbet .
Ha en underbar dag och kom förbi Gamleport om ni vill smaka på stans bästa mat ;)
HAHA SKOJA =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback