> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Duktiga Camilla

Kommentarer (0)

2010-04-16 @ 10:32:58

Hej hej!

Här sitter jag och Isolde i vardagsrumet .. vi har precis ätit frukost =) Är helt täppt i halsen idag =( Går runt och hostar en massa och Isolde bara härmar mig :( haha Tror att det kommer bli en hemma dag idag förutom lite senare då vi ska ta en långpromenad och handla lite mat. Imorgon är vi bjudna till mina föräldrar för lite middag och gott .. det kommer bli kul .. vi kommer kunna sitta ute förhoppningsvis om det är fint väder imorgon .
Juste igår var jag duktig och bakade kanelbulle och kladdkaka innan Richard kom hem från sitt jobb. Gissa om någon blev glad ? =)
Isolde är i sitt rum och busar =)
Älskar att stöka ner mitt rum!
Mm kanel bullar =)
kladkaka =)
Nu ska jag börja små städa innan jag börjar väcka Richard han ville bli väckt klockan 12 idag .
Aja vi hörs senare förhoppningsvis =)
Kram alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback