> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag!

Kommentarer (0)

2010-04-20 @ 11:45:01

Hej hej!

Här sitter lilla jag. Är klar med min städning och har ätit frukost med Isolde. Så nu är vi i vardagsrumet och bara softar! Vi har tvättat och vikt kläder och vi ska iväg och gunga och leka utomhus en stund måste ju jobba idag klockan 16:00 så då får man passa på att vara med sin flicka så mycket som möjligt! Richard sover och börjar också 16:00 men han kommer nog sluta innan mig för han slutar 9 och jag tror att jag kommer sluta 22-tiden idag.

Bilder från igår kväll:
Den söta pyjamasen fick hon av min kompis Nathalia =) Söt är hon i den . Hon köpte den i Marocko till henne.
Juste jag har anmält Isolde så att hon är med i en tävling för VI FÖRÄLDRAR. Om ni klickar på den här länken :
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=28451
Så kan ni rösta på min lilla flicka så att hon vinner och kommer med i omslags sidan :P
Aya men nu ska vi iväg och handla lite mat och leka i parken !
Kram på er och ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback