> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Grattis till pappa på sin dag!

Kommentarer (0)

2010-04-25 @ 00:05:36

Hej hej!

Min lilla Isolde somnade sent idag .. klockan 23 =/ Hon brukar i vanliga fall sova klockan 21 men men. Vi har varit och ätit middag uppe hos mina föräldrar.. det var jätte trevligt ! Vi firade pappas 48-årsdag! =)
Jag och mamma köpte ett par jätte fina ljusa chinos till honom . Såg en jätte fin tröja som jag vill köpa till Richard i JC och en fin skjorta oxå! Ska se när jag slutar på måndag så ska jag åka in och köpa nån av dem snabbt efter jobbet... hoppas att han blir glad ! =)
Dagens bilder :
Syster och bror
Jag
Mina kära föräldrar
Isolde fick en present av mina föräldrar ! =)
Min lilla familj
Jag och min prinsessa!
Richard med sin stjärna
Isolde
Stökar till överallt!
Busunge
Skojar lite :P
Vi hade tänkt att åka in till stan idag jag och Richard och Isolde.. men Isolde vaknade i natt vid 4 tiden så vi sov inte ordentligt idag =/ Men nu får vi hoppas på en bättre natt !
Ska duka fram lite godis som jag och Ricky var och handlade förut med lite Coca Cola och annat gott ! Vi ska nog kolla på Spartacus och sova =) Skönt med tv i sovrummet eller vad säger ni ? Bara sätta på något och somna till det =) Underbart !
Ha en underbar Lördag natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback