> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hej hej

Kommentarer (0)

2010-04-01 @ 18:48:48

Hej hej!

Nu är jag och Isolde hemma igen. Bosse har varit här och har varit snäll och fixat en grej i badrumet =) Tack!
Jag glömde ta med mig mitt leg idag när jag skulle hämta ut mitt paket =( Så jag fick inte ta ut den haha..
Aja men jag köpte iaf en massa godis och påskägg och sånt kul =) Köpte även två små korgar fullt med färska jordgubbar.. så det ska jag mumsa i mig ikväll, gott! Jag ska även börja koka kronärtskocka snart som vi ska äta ikväll när Richard kommer hem från sitt jobb =)
Jag är nog inte sjuk men jag tror att pollensäsongen är igång eller ?! Min hals känns svullet och det gör det alltid under pollensäsongen då min astma också kommer fram ! Usch..
Aja får nog ta och be om en tid till läkaren så att jag får mediciner.
Nu ska jag mata Isolde med gröt och jag själv ska käka lite jordgubbar.
Bilder som jag hade glömt att lägga upp:

Min mocka jacka haha (Är kär i den)
Richard har allt bra smak =) Min present
Min älskling leker och stökar till ordentligt!
Busunge
Min lilla charmtroll<3 Med sina nya kläder som hon fick av farmor =)
Ha en underbar kväll nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback